Pages

Tuesday, March 12, 2013

Saya orang kaya.....p

Bulan ni saja aku dah habis dekat 5k dah duit. Terasa diri ini bagaikan anak orang kaya yang makan nestum guna sudu emas waktu kecik-kecik dulu. Duit mengalir keluar dah macam minum air sirap ais waktu lepas abes berlari marathon pukul 12.30 tengah hari. Sambil aku tulis entry ni pun, sambil aku tengah buat jadual hari apa boleh makan nasi dan hari apa yang aku kena makan meggi. Stok megi pon dah ada standby 3 jenis perasa. Tak la bosan sangat asyik makan megi yang sama je. Sangat heartbreak bila tengok balance duit akaun bank aku. Petang tadi pulak lepas kerja kena pergi settlekan hal kereta pulak. Lagi bertambah best, pagi ni bangun tido leher tak boleh toleh ke kanan sebab gaya tido yang melampau. Dah macam robot rosak dah aku dalam ofis hari ni. Orang kiri panggil, boleh la nak toleh. Kalau orang kanan yang panggil, dengan bangku2 sekali ikut toleh. Great!



Senyum ja brader blakang tu tengok kereta aku. Bro, gua hafal no plat kreta bro.
~demmit...~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...