Pages

Tuesday, May 25, 2010

She's making me smile, n smile, n, smile again...


jeng, jeng, jeng....kenalkan, nie la Anak buah aku....or pangilan lain anak melakan, anak sedara, or paling tepat, anak abang aku....ikut suka la korang nak pangil mana satu....selalu ujung2 minggu family abg aku mai rumah aku...saja lepak2....


Nur Hafiya Hana nama yang diberi.... ( Kalau x silap aku la..)...umur baru 7 bulan...time2 cuti nie, slalu la abg aku n kak ipar aku balik umah aku skali ngan hana nie...mak aku plak, kalau cucu sulung dia nie balik, ...hurmphh...jgn harap la org lain nak boley dukung..dia pegang sorang jerk...







hana ni plak kalau dtg umah aku, alahaii.....memang ceria lah suasana...dengan celoteh dia yg dah mula pandai nak "bercakap n bertatih"" ngan orang.....seronok je main ngan dia....hahahah....nak tunggu anak sendiri lambat lagi....anak abg aku pon jadik laa....peace..

2 comments:

  1. haha x sangka lak ada blog pasal hana nih.. txs alip.. hmm hana skrg nih dah semakin besar, semakin byk la ragam dia.. tahun nih nampaknya pakngah kena bagi duit raya lebih la kat hana lah kan hihihih..

    ReplyDelete
  2. Ops...pakngah x keja lg..hahahaha....nak doit raya ne tunggu pakngah keja la...:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...