Pages

Sunday, April 25, 2010

View Makkah dari atas Gua Hira



aku nak share ngan korang semua satu fail...dgn fail nie, korang ley rasa view sebenarnye dr atas gua hira' kat Makkah nuu..ape tue gua hira'? aiseymenn..yg itu gua x ley tolong...lu kene cari sendiri...kalau dah sampai tahap x tahu gua ape tu gua hira', bawak2 le kembali ke pangkal jalan yerk..dah jauh gt dah tue ko nyimpang....

preview sikit dengan mengunakan software nie....




yang bestnye, korang ley dapat view yang 360 nyer guna software nie..bukan stakat 90 or 180 aje...cara nak pakai lak senang aje....download file nie..(dlm bentuk MS word) pastue ko klik kat installer dlm file word tue....pastue dia mmg akan prompt warning, abaikan aje...klik ok...

Download Links:

http://hotfile.com/dl/39654013/b3120cc/Hira.doc.html

slamat mencuba...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...