Pages

Tuesday, March 9, 2010

Jenjalan @ i-City MSC

hari ahad lepas, lepas aku gerak balik dr rumah kak ros, aku pegi ke shah alam ntuk ambil kawan (Ali). tunggu punya tunggu, last2 dia pon sampai...Si ali nie plak, dia nak tumpang aku balik b.p sebab br lepas dating ngan awex smpai ke shah Alam..(pergh!!).. nak dijadikan cerita, tetiba dr mana ntah datangnya idea diorang nak melawat ke i-city dekat seksyen 7 nuu...aku pon follow je aah diorang nie...hahaha..n rasa x rugi aku follow diorang..memang cantik tempat dia....aku plak x bawak kamera, hahaha..memang timming x ngan langsung...so x banyak gmba aku yang ada di i-city tue...just menumpang kamera org jee...kt bawah nie ade bbrapa gmba yg aku ambil dr kamera org a.ka member awek ali...Hope aku ley dtg lagi ke sini n of course, dengan kamera sendiri..hakhakhak!!
















credit to Shukriah Sharuddin profile in facebook for this wonderfull pic..;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...