Pages

Sunday, November 8, 2009

Gratz to My fren~

Satu lagi perkara yg slalunya, kebanyakanya dan semestinya akan ditempuhi oleh setiap makhluk bernama manusia adalah perkahwinan...n aku teerdetik seketika ntk menulis karangan pendek yg x seberapa nie untuk sekali lagi menucapkan slamat pengantin baru kepada rakan aku, mista habib b halim yg akan melansungkn perkahwinanya x lama lagi..Slalunya kalau kita sendiri pegi kenduri kawen, mmg x terasa apa pon sebab niat utamanya untuk pegi makan jee kan? kekeke...but bila salah seorang rakan sendiri yg dh nak kawen, buat aku tpkir sejenak dan berkata.."dah tua rupanya akue niee..(walaupon umo br 23 tahun)" kekeke..prasan tol...

org lain aku x tahu aa kan, but aku, mmg itulah yang dipikirkan...terasa macam diri ni x sedaq yg masa sebenarnya berlalu dengan cepat skali...banyak lagi banda yg aku planning still x manjadi @ dapat @ laksanakan...tup2 dah lebey 3 org mmbe aku dh kawen....aiyooo...masing2 suda berkerjaya n mempunyai kehidupan yang sudah " agak stabil " but aku?...blaja pon x abes agi...hahahaha...dumb tol...pas 2 nak kena cari keja lagi..saving lagi n many more aa..itu x tambah agi ngan utang ptptn lagi yang nak kena bayaq...adoilaa....what to do??...ape yg boley aku wat, just stick to my life........dan berdoa je (disertakan skali dengan usaha yerk) yg Allah permudahkan urusan aku...n panjangkan umo agar sempat aku capai segala yg diplanning dan impikan...aminnn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...