Pages

Monday, September 7, 2009

Sebab-Sebab utama kenapa Budak lelaki perlukan Ayah dan Ibu / penjaga..(^<^)

Anda seorang lelaki? semestinya kalau anda seorang lelaki atau buat kakak2 diluar tu yang mempunyai adik lelaki, pernah melalui saat2 dalam hidup atau sebahagian babak dalam hidup anda yang dipangil zaman kanak-kanak. Umum mengatakan yang budak lelaki nie sewaktu zaman kanak2 nie, kebanyakan nya nakal dan "advanturous" ...betul ker??...tapi x dela sampai semua ye nakal..ade gak yang baik2 yang slalu dengar cakap mak ayah kan?..macam aku pulak, jujur aku mengaku, mmg aku agak nakal sewaktu kecik2 dan "advanturous"...hahaha....tapi, senakal2 aku, rasanya x sampai tahap bebudak kat dlm pic2 nie...mmg aku tabik!! hahahah...Anyway, semua pic nie just for fun only ok? no hard feelings ya...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Just for laugh only....peace!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...